About Me

My photo
Novi Sad, Vojvodina, Serbia
DOBRODOŠLI! Ovako se mi igramo i zabavljamo, a kroz igru i nešto naučimo :)

Thursday, December 11, 2014

Nedeljni meni 14

Bubmar se vratio, jeeeej! A ja sam jela za sledecu nedelju smislila jos juce (sta mi bi?), samo ih do sad nisam rasporedila po danima (ti supo budi u utorak!ti grasku-subota!).

Subota:

  • krem corba od kelerabe
  • varivo od spanaca
  • jaja na oko


Nedelja:

  • krem corba od kelerabe
  • pirinac
  • dzigerica (glasace se na koji nacin da se spremi)


Ponedeljak:

  • paradajz corba sa griz knedlama
  • testo sa sirom


Utorak:

  • paradajz corba sa griz knedlama
  • prokelj sa kobasicom zapecen u rerni


Sreda:

  • krem corba od karfiola
  • skusa
  • krompir salata sa blitvom


Cetvrtak:

  • krem corba od karfiola
  • varivo od pirinca,karfiola, graska sa belim mesom


Petak:

  • supa od juneceg mocinga
  • varivo od cetvrtka


Subota:

  • supa od juneceg mocinga
  • varivo od graska
  • bataci


Iskreno se nadam da vam ovi nasi predlozi pomazu!
Prijatno!

No comments:

Post a Comment