About Me

My photo
Novi Sad, Vojvodina, Serbia
DOBRODOŠLI! Ovako se mi igramo i zabavljamo, a kroz igru i nešto naučimo :)

Friday, October 3, 2014

Jesenji sokic i palacinkice!

  Leto je, cini se, proslo ne samo kalendarski. Nestade letnjeg voca, sezona je grozdja. Pijaca puna ogromnih bundeva, pa os' rendanu, os' krisku. 

    Imala sam fino parce bundeve, jedan deo sam ispekla u rerni, a sledeceg dana sam resila da isprobam da li mogu da napravim i neki sok od presne bundeve. I ne samo da sam napravila sok, nego sam jos posle napravila i palacinke. Znaci, kompletan obrok :) Nista se ne baca!
    Mozda ce vam biti malo nezgodno zato sto nemam kolicine, ali sve je to islo po osecaju, pa racunam da cete se i vi voditi svojim osecajem! Ovo je ipak samo predlog, inspracija.

Sok:
Pretpostavka je da imate sokovnik. Sve sto vam treba je bundeva, jabuke (one koje volite), cimet po zelji, med po zelji. Ja sam stavila otprilike istu kolicinu bundeve i jabuke, ko ne voli bas jako smek bundeve, nek stavi vide jabuke ili vise cimeta. Probali smo klot varijantu samo sa vocem, a i varijantu sa cimetom, i obe su super. Uzivajte!

Palacinke:
Kad sam krenula da vadim pulpu iz sokovnika, videla sam da je dobra kolicina bas kao izblendirana. Sinula mi ideja da napravim palacinke. Dodala sam brasno, jaja, mleko, kao za klasicne palacinke. Cak i malo vode. Malo budu gusce od obicnih, zato ih pecite da budu manje, kao americke, i gledajte da ne ostanu zive unutra.

No comments:

Post a Comment