About Me

My photo
Novi Sad, Vojvodina, Serbia
DOBRODOŠLI! Ovako se mi igramo i zabavljamo, a kroz igru i nešto naučimo :)

Friday, October 10, 2014

Nedeljni meni 5

  Juhu, petak! O-o, treba smisliti nedeljni meni! Otvaram komodu sa receptima (ne lazem, skupljam nedeljni dodatak iz ,,Dnevnika'', i mnooogo ih imam), zatrpavam sto i pocinjem da kopam. E, evo sta sam smislila za ovu nedelju. Zamislite, nigde ne idem za vikend, nema izvlacenja, morala sam da smislim meni za sedam dana.

Subota:

  • corba od paradajza
  • spanac
  • jaja na oko (imamo pacija, wow!)

Nedelja:

  • zuta supa sa junecim mocingom (napravim pun lonac, bude je tri dana)
  • pecena dzigerica
  • restovan krompir

Ponedeljak:

  • mocing supa
  • boranija
  • junece snicle

Utorak:

  • mocing supa
  • zapecena piletina sa tikvicama

Sreda:

  • corba od kelerabe i ovsenih pahuljica (opa, kakva kombinacija!)
  • varivo od graska
  • ustipci od bele ribe (najverovatnije oslica)

Cetvrtak:

  • corba od kelerabe i ovsenih pahuljica
  • pikantni paprikas sa pirincem i pasuljem

Petak:

  • corba od karfiola
  • kari sa povrcem

No comments:

Post a Comment