About Me

My photo
Novi Sad, Vojvodina, Serbia
DOBRODOŠLI! Ovako se mi igramo i zabavljamo, a kroz igru i nešto naučimo :)

Friday, September 19, 2014

Nedeljni meni 2

Evo da se javimo pre nego sto odputujemo za vikend. Obecala sam nedeljni meni, ovaj put par dana unapred i malo skracen. Kao sto znate, mi jelovnik krecemo od subote, jer tad nabavljamo potrepstine, ali posto ovog puta ne kuvam do ponedeljka, morala sam da skratim.

Utorak:
-corba od bundeve
-palacinke sa kupusom (nekad mora nesto novo, a bogami i otkaceno, da se proba)

Sreda:
-corba od bundeve
-riba sa povrcem

Cetvrtak:
-corba od sargarepe i paradajza
-punjene tikvice

Petak:
-corba od sargarepe i paradajza
-gulas od pecurki

Za sad ovako kratko i na brzaka, u pauzi pakovanja, vidimo se sledece nedelje!

Pozdrav,
Tijana

No comments:

Post a Comment