About Me

My photo
Novi Sad, Vojvodina, Serbia
DOBRODOŠLI! Ovako se mi igramo i zabavljamo, a kroz igru i nešto naučimo :)

Friday, September 26, 2014

Nedeljni meni 3

 Prolete nedelja i evo već je petak i vreme za novi nedeljni meni.Nekako sam lako uspela da ga sastavim (o, sreće!), ali je već tako kasno i poluzatvorenih očiju vam pišem. Možda upravo sad se neko od vas pita šta da kuva ovih dana. Evo da vam pomognem:

Subota:
  • gusta čorba od graška
  • bataci sa krompirom i suvim šljivama (pišem vam uskoro recept, prekrasno jelo!)
Nedelja:
  • isto kao i subota
Ponedeljak:
  • čorba od karfiola
  • ruska salata (sa homemade majonezom)
  • uštipci od tikvica
Utorak:
  • čorba od karfiola
  • varivo od boranije+šnicle
Sreda:
  • čorba od celera
  • rižoto sa tunjevinom
Četvrtak:
  • čorba od celera
  • gravče na tavče
Petak:
  • juneći paprikaš


I to je to, nema neke velike filozofije. Ukoliko vas interesuje neko jelo, slobodno mi recite pa ću vam napisati recept. 

pozdrav,
Tijana

No comments:

Post a Comment