About Me

My photo
Novi Sad, Vojvodina, Serbia
DOBRODOŠLI! Ovako se mi igramo i zabavljamo, a kroz igru i nešto naučimo :)

Monday, September 15, 2014

Nedeljni meni 1

  Sa dva dana zakasnjenja, evo kako izgleda nas nedeljni meni. Posto idem u nabavku subotom ujutru (pijaca :) ), nama meni pocinje od subote. Petkom nakon sto Pcelica ode u krevet, listam recepte (koje skupljam na gomile), pravim nedeljni meni i spisak za nabavku na pijaci i eventualno ako nesto treba dokupiti u prodavnici. Kad nas se kuva redovno, mada volim ja da imam supe za dva dana. Dasava se da nam pretekne i glavnog jela, pa mogu da odmorim taj dan od kuvanja. Kuvam ,,danas za sutra'', zbog toga sto se Pcelica i ja setamo pre podne. Preko vikenda i ne moram tako, osim ako imamo neki plan za vikend.
  No, raspisala sam se, pa nikako da predjem na stvar.


Subota: 
-klasicna zuta supa sa pilecim mesom i povrcem
-varivo od karfiola, pirinca i graska sa karijem i belim mesom (sve je u loncu, vrlo jednostavno)

Nedelja:
-ostalo nam je svega od subote :)

Ponedeljak:
- ista zuta supa sa malo dodatog paradajz soka
- varivo od spanaca, jaja na oko

Utorak:
- krem corba od kelerabe
- kiselo varivo od duleka, meso sa rostilja (imamo ga zamrzutog, ostalo od rodjusa)

Sreda:
- krem corba od kelerabe
- krem varivo od sargarepe, dinstani sampinjoni/bukovace

Cetvrtak:
- corba od bundeve
- varivo od slatkog kupusa sa mesom

Petak:
- corba od bundeve
- testo sa blitvom i pavlakom

Narednog vikenda gostujemo kod dede,tako da cemo sledeci meni poceti od ponedeljka.

Uslucaju da ste zainteresovani kako pravim neko od navedenih jela, pisite, pa cu isti staviti na blog.

Pozdrav!




No comments:

Post a Comment