About Me

My photo
Novi Sad, Vojvodina, Serbia
DOBRODOŠLI! Ovako se mi igramo i zabavljamo, a kroz igru i nešto naučimo :)

Tuesday, November 4, 2014

Mini jesenja radionica br.3 - Rodjendanski poklon za gospodjicu Kasiju

    Nasa drugarica Kasija je u oktobru proslavila svoj prvi rodjendan! Izmedju ostalog smo joj pokonili i jedan ,,jesenji paketic''. Pogledajte!


Nasla se tu jedna KRUNA ZA RODJENDANSKU PRINCEZU :)
-od kartona iz rolne papira, svetluckavog papira i stikera (koji su vrlo brzo otpali)









Potom jedna MEKANA BUNDEVA OD TEKSTILA :)
-od ritualno zrtvovane moje majice (jedino ja sam imala adekvatnu bundevastu boju)

Jednu UKRASNU ZVEZDICU JESENJU napravile smo od peteljki lista kestena i sarenog konca

Vec dobro poznato JESENJE DRVO, ovaj put smo napravile od dve rolnice, pa je vise i ima puuuuno listova!

A jednog dana, kada poraste, gledace u svoj JESENJI DNEVNIK, mozda se i nece secati, ali bice zapisano sta je sve njena majka pripremala u Malim jesenjim radionicama :)  

No comments:

Post a Comment