About Me

My photo
Novi Sad, Vojvodina, Serbia
DOBRODOŠLI! Ovako se mi igramo i zabavljamo, a kroz igru i nešto naučimo :)

Thursday, November 6, 2014

Nedeljni meni 9

    Auuu, vec deveta nedelja kako vam pisem nas nedeljni meni! Kako vreme letiiii :)  Mogu vam reci da smo ove nedelje bas uzivali u receptima (hvala Jen sa YouTube kanala ,,How Jen Does It''). Ja bas volim da ,,probavam'' nove recepte! Neki budu promasaji, a neki su bas suuuper!  Ove nedelje se vracam na moju klasiku tj. malo mojih recepata plus recepti iz moje gomile nedeljnika (smejacete se-ja skupljam nedeljni dodatak iz ,,Dnevnika'' - ,,Nedeljni rucak''). Ne da dobro dodju!

Nedelja:

  • Lazanje supa
  • Spanac
  • Jaja na oko


Ponedeljak:

  • Ragu corba
  • Punjene tikvice


Utorak:



Sreda:

  • Krem corba od praziluka i krompira
  • Pita od ribe


Cetvrtak:

  • Krem corba od praziluka i krompira
  • Testenina sa brokolijem i karfiolom


Petak:

  • Corba od tikvica
  • Varivo od boranije
  • Pohovano belo meso


Subota:

  • Corba od tikvica
  • Djuvec
  • Ustipci od sargarepe

No comments:

Post a Comment