About Me

My photo
Novi Sad, Vojvodina, Serbia
DOBRODOŠLI! Ovako se mi igramo i zabavljamo, a kroz igru i nešto naučimo :)

Thursday, November 27, 2014

Nedeljni meni 12

Evo ga cetvrtak i jesam, smislila sam nedeljni meni. Izvukla sam neke stare isecke iz ,,Lise'', one dodatke iz sredine, jos iz 2005. godine! Pa kad moram da smislim, a nista mi (ili vrlo malo) pada na pamet. A onda se setim pasulja i to znaci da sam odstriklirala dva dana i malo po malo-meni!

Nedelja:

  • pileca supa
  • varivo od spanaca
  • pohovano belo meso


Ponedeljak:
  • pasulj


Utorak:
  • pasulj


Sreda:
  • corba od spanaca
  • sos od paradajza
  • riba ili ustipci od oslica 


Cetvrtak:
  • corba od spanaca
  • cufte u sosu od zelenisa


Petak:
  • krem corba od mirodjije, persuna...
  • sos od pecuraka sa svinjskim mesom


Subota:
  • krem corba
  • kebab
  • varivo od boranije

No comments:

Post a Comment