About Me

My photo
Novi Sad, Vojvodina, Serbia
DOBRODOŠLI! Ovako se mi igramo i zabavljamo, a kroz igru i nešto naučimo :)

Friday, November 21, 2014

Mini jesenje radionice br.4

I eto tako, ugazismo u treci deo Malih jesenjih radionica, a ja jos nisam postovala o svim ,,projektima'' koje smo radile. Dan za danom, svaki dan sebi kazem da cu da napisem, pa nista. Nisam ja Mama pcela, ja sam Trut :)
Zato, na posao!!!

1. Venac od papirnatog lisca:
Mnogo dobro izgleda, zar ne? Samo sto sam koristila neki reljefni karton, em ga je bilo teze savijati, em nije primao dobro ni Oho, a ni selotejp, kao drugu varijantu lepljenja. Izdrzao je par dana na prozoru.


2. Vocno-povrtni kolaz:
Probale smo kako nam ide ova tehnika. Izabrala sam samolepljivi kolaz-papir i uspele smo. Malo je bilo nervoze kad mama nije dovoljno brzo uspevala da odlepi onaj klizavi donji papir koji se ne lepi :) Za sad imamo jabuku, krusku, papriku, kupus i patlidzan.

3. Nasa loza:
Vidi se da imamo veze sa Banatom-nista bez grozdja! I bas je rodilo ove godine kod nas! Sve sto vam treba je papir u boji i lepilo!

4. Bundeve od papira: 
Neko vreme nam se sve nesto bundeve motale po glavi (a i u stomacima). Princip isti kao i sa grozdjem.


5. I naravno malo jesenjih boja-kod Pcelice je dosta dominirala tematika kisnih oblaka :)  Tehnika: tempera na blok-papiru stapicem za usi!

 











No comments:

Post a Comment